18.07.2013
Tomek Janiak i Maks Żakowski w BlueCash Team - witamy nowego spo

Tomek Janiak i Maks Żakowski startujący w kategorii Race, podpisali umowy sponsoringowe z sopocką firmą Blue Media. Zostali oni ambasadorami marki BlueCash - systemu przelewów ekspresowych i jednocześnie członkami BlueCash Team.

Sieplywa.pl - Windsurfing, Kitesurfing i Surfing w najlepszym wydaniu

BlueCash: To zawodnicy wyjątkowo utalentowani, jednocześnie reprezentujący dwa różne pokolenia "kajtowe". Dla naszego systemu przelewów ekspresowych BlueCash to świetny nośnik promocyjny, możliwość budowania pozytywnych skojarzeń poprzez sport i dotarcia do grupy użytkowników, którzy korzystają z nowych technologii. Kajt to sport ambitnych, otwartych ludzi w różnym wieku - jednym słowem potencjalnych odbiorców BlueCash. - tłumaczy Tomasz Bobrowski, PR Manager z Blue Media.

Blue Media to firma, która została założona 14 lat temu przez dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami. Dziś zatrudnia blisko 100 osób i jest największą firmą IT na Pomorzu. Znana jest głównie jako operator systemu przelewów ekspresowych BlueCash (mało kto wie, że Polska jest drugim krajem w Europie, który umożliwił realizację przelewów między bankami w ciągu kilkudziesięciu sekund) i pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Tomek i Maks będą "twarzami" BlueCash.

Pomysł o sponsorowaniu kitesurfingu narodził się spontanicznie, podobnie zresztą jak wiele innych pomysłów w firmie. Pewnego razu Blue Media otrzymała ofertę na zakup loży w nowym obiekcie sportowym w Trójmieście. - Pomysł zakupu loży jednak do nas nie przemawiał. Posiadanie loży nie współgrałoby z charakterem Spółki." - opowiada Tomasz Bobrowski z Blue Media. Jednocześnie pracownikom zapaliło się wtedy w głowie zielone światło. A gdyby tak zamiast siedzieć w loży i obserwować widowisko, przeznaczyć pieniądze na zawodników i stać się częścią tego widowiska?

Dla firmy z sopockim rodowodem, wybór sportu związanego z morzem był oczywisty. Brane pod uwagę były różne scenariusze. Firma rozważała np. zaangażowanie się w windsurfing oraz we freestyle. Jednak to kiteracing był "miłością od pierwszego wejrzenia". Sami pływamy na kajcie i ten sport jest nam wyjątkowo bliski. To radość, niezależność, młodość, spontaniczność - idealnie odpowiada to naszemu profilowi. Z drugiej strony mimo zamieszania z decyzją ISAF wierzymy w szybki rozwój tego sportu i mamy nadzieję, że w 2020 r. stanie się on dyscypliną olimpijską. Liczymy też na to, że nasze zaangażowanie zwróci uwagę innych sponsorów i wspólnymi siłami wychowamy przyszłych olimpijczyków - konkluduje Tomasz Bobrowski.

Sieplywa.pl - Windsurfing, Kitesurfing i Surfing w najlepszym wydaniu

Informacje na temat BlueCash Team można szukać również na podstronie firmy: www.bluecash.pl/kite

BlueCash - ponad 20 banków, 3,5 mln transakcji
System płatności BlueCash, którego sportowcy zostali ambasadorami działa w oparciu o pierwszą w Polsce zgodę Prezesa NBP na prowadzenie systemu szybkich przelewów. Obecnie umożliwia on realizację przelewów ekspresowych do ponad 20 banków z poziomu bankowości elektronicznej Alior Sync, mBanku, MultiBanku, BRE Banku oraz Podkarpackiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Sanoku.

Za pośrednictwem systemów informatycznych, będących fundamentem BlueCash, przetworzono do tej pory ponad 3,5 mln płatności natychmiastowych, ponad 90% w czasie krótszym niż 40 sekund.

Eska

Źródło:

www.bluecash.pl
top