30.06.2011
Kiteteam na Rodos - jest akcja i to na 2 miesiące!

Back Mobe Mateusz DerletaBack Mobe Mateusz Derleta

Szybko zdecydowaliśmy z Łukaszem Maciejewskim (Xenon Boards) gdzie zacząć nasze 4 miesięczne wakacje.

2 czerwca grzecznie staliśmy w długiej kolejce aby odprawić nasze bagaże do samolotu na Rodos. 3 godziny w samolocie potem jeszcze 2 w autobusie i po raz pierwszy zobaczyliśmy sławne Prasonissi. Pod supermarketem "Surfer" czekał na nas Miłosz Laska razem z Olą Szczęsną. Szybko rozstawiliśmy namiot i od razu poszliśmy pływać. Na wodzie wcale nie było tak tłoczno, a tego trochę się obawialiśmy.

Sieplywa.pl - Windsurfing, Kitesurfing i Surfing w najlepszym wydaniu

Bardzo dobry spot, idealnie płaska woda, praktycznie codzienny wiatr, nic więcej nam nie trzeba. Szybko się zadomowiliśmy i przyzwyczailiśmy do panującego tam klimatu spokoju i wakacyjnego luzu. Nie przeszkadzało nam nawet mycie się w plażowych prysznicach z zimną wodą czy spanie w quiverze. Generalnie każdy dzień był dosyć podobny. Śniadanie w supermarkecie, pływanie, hamburger + sandwich w Kantinie, wieczorna sesja po zamknięciu szkółek i chleb z hummusem przed supermarketem na kolację.

W trakcie naszego wyjazdu odwiedzały nas takie sławy jak Marek Rowiński, DonKiczkan szerzej znany jako Paweł Kiczka, Kamil Gajdziński i wiele wiele innych. Praso zapewnia jedyny w swoim rodzaju klimat, w sklepie można zostawić wszystko od telefonu, przez laptop aż po sprzęt fotograficzny i nie trzeba się martwić o ewentualną kradzież.

Łukasz MaciejewskiŁukasz Maciejewski

Najlepiej z wyjazdu zapamiętałem wieczorne sesje, gdy pływaliśmy jeszcze po zachodzie słońca i było już tak ciemno, że nie było widać kiedy należy lądować. Rodos spodobało się nam tak bardzo, że za parę dni lecimy tam na dwa miesiące. Na razie możecie zobaczyć tylko zdjęcia, ale niedługo wrzucimy trailer naszego filmu, który w całości ukaże się dopiero po naszym drugim tripie.

Chciałbym was też zaprosić do śledzenia naszej strony na facebook'u gdzie wrzucamy krótkie newsy z wyjazdów, pływania i nie tylko oraz zdjęcia i filmiki. Strona właśnie wystartowała, ale mam nadzieję że szybko się rozkręci. Link do strony na Facebooku.

Pzdr i wbijajcie do nas na Rodos !!! - Mateusz Derleta (Xenon Boards)