Nie ma nic gorszego niż stracone godziny na wodzie, kiedy sprzęt wymaga naprawy gwarancyjnej. W końcu to nie Wasza wina, że w sprzęcie z założenia było coś nie tak, więc czemu niby mielibyście tracić dobre pływanie tylko dlatego, że na taśmie produkcyjnej ktoś przysnał i coś źle zrobił? Na szczęście niektórzy dystrybutorzy uważają podobnie, dlatego kupując latawce Duotone z pewnego źródła możecie liczyć na tzw. Duotone True Service czyli w skrócie latawiec zastępczy na okres naprawy.
Jak to działa?
Przede wszystkim kupujecie nowy sprzęt Duotone wprost od autoryzowanego dealera marki w Polsce. Żadne tam bazarki, oeliksy, potestówki czy inne telezakupy mango. Usterka latawca, która uprawnia do skorzystania z latawki zastępczej musi podlegać po gwarancję i co naturalne wydarzyć się w okresie trwania tej gwarancji. Pamietajcie, że w Duotone jeśli zarejestrujecie swój produkt do 60 dni od zakupu, to dostajecie dodatkowe 6 miesięcy gwarancji. Warto!
Jeśli spełniacie powyższe warunki, Wasz autoryzowany dealer powinien wymienić Wam uszkodzony sprzęt na coś o podobnych właściwościach. Latawiec zastepczy możecie używać do czasu aż Wasz wróci po naprawie/wymianie, ale uważajcie, bo za jego wszystkie usterki odpowiadacie osobiście.
Wracając do początku - wiadomo, że z nowym sprzętem nic się nie powinno dziać, ale raz na jakiś czas każdemu trafia się czarna owca. Jeśli to już Wy kupicie tę czarną owcę, to dobrze wiedzieć, że w czasie kiedy ktoś będzie ją przemalowywał na biało, dostaniecie coś na zastępstwo. Dobra inicjatywa, którą powinny praktykować wszystkie brandy!
Kuba