W 2011 roku firma Neil Pryde będzie świętować swoje 40-lecie istnienia na rynku. Taka okazja nie mogłaby się obejść bez specjalnych atrakcji. Znamy już dwie z nich.
Pierwszą jest wydanie specjalnego albumu poświęconego historii firmy pt.
"Will to Win". Na ponad 250 stronach o formacie 37x26.5 cm zawarto opowieść o losach korporacji, sportach w jakie angażował się Pryde, ludziach związanych z firmą, a wszystko ubarwiają często niepublikowane wcześniej zdjęcia. Książkę można zamawiać na stronie Pryde. Koszt bez podatków wynosi 49 $. Więcej informacji znajdziecie na stronie poświęconej temu wydawnictwu:
http://willtowin.neilpryde.com
Drugą jubileuszową atrakcją jest limitowana seria żagla wave o zwięzłej nazwie -
40. Od strony projektowej jest to podobny żagiel do tegorocznego modelu Zen. Wyróżnia go specjalna szata graficzna i fakt, że na rynek trafi tylko 400 sztuk 40-ki.