18.10.2007
Nowa strategia AHD

seal2AHD postanowiło zmienić program sprzedaży swoich desek. Od sezonu 2008 wszystkie modele będą miały dłuższy "żywot" na rynku i przez cały okres sprzedaży (więcej niż jeden sezon) będą oferowane w niezmienionej formie. Dotyczy to zarówno kształtu jak i grafiki. Dla firmy oznacza to mniejsze koszty produkcji, a dla klientów dłuższy okres cieszenia się aktualną deską. AHD zaznacza też, że dzięki temu programowi każda nowa deska będzie lepiej dopracowana, gdyż projektanci będą mieli więcej czasu na perfekcyjne wykończenie kształtu oraz konstrukcji.

Już wkrótce mamy się przekonać jak będzie wyglądała nowa linia desek. Jej zwiastunem są nowe modele wave - Seal. Deski bardzo niezwykłe - o długości jedynie 213 cm i w opcji z 3 lub 1 statecznikiem. Do wyboru będą pojemności 74, 88 i 102 litry. Według producenta Seal ma umożliwiać nieporównywalną manewrowość na fali i większą wydajność na mniejszych falach.

seal3

Krzysiek

top